Tomten.


2011-10-25 @ 12:00:21
Elliott har ju redan varit igång och pratat en hel del om tomten nu på senaste tiden. Bland annat förra veckan när vi såg ett flygplan på himlen och han sa att han måste köpa sånt...sedan sade han att tomten kommer med sånt, gullungen!

Nå iallafall- i år tänkte jag att tomten skulle få med sig nåt i utbyte mot alla julklappar. Elliott han har ju bara napp när han sover om nätterna numera ( och ibland en liiiten stund på morgonen när han är vaken om han ligger kvar i sängen o drar sig) så hade tänkt att han ska avvänjas med napp på nätterna med nu här till jul- så han själv får ge sina nappar till tomten!

Det tycker jag låter som en riktigt bra idé- vet att när jag själv var liten så gav jag mina nappar till tomten! så nu får vi hoppas att Elliott går med på det hela. Jag tror ju själv att det låter lite mer lockande att sluta med det hela när man vet att man får ge napparna till tomten =)

kommer tomten få napparna?








Kommentarer
Postat av: Amanda

Ska tomten till en domstol? ;) Med tanke på hans "court order"...

2011-10-25 @ 12:26:34
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback