Det guppar, vinglar och hoppar


2012-02-25 @ 09:59:19
Sitter nu på bussen på väg till Göteborg. snacka om en kombination av vingel, gupp och hop..men på väg är jag.. till stan där typ alla heter Glenn ;)

De hade visst satt in extrabuss idag- och på den fick de som skulle till GBG hoppa på- så bussen går direkt till göteborg. Lyxigt värre! Göteborg horse show pågår ju visst under helgen med så...

Just nu tycker jag det är väldigt konstigt att man alltid ska störa sig på den som sitter framför en..En sån där jobbig Nisse som fällt sätet fullt ut bakåt så man knappt får nån palts- o sen givetvis var han tvungen o visa han som sitter bredvid honom hur man gör det oxå nu när datorn kommit fram och allt..så finns typ inget utrymme att ha datorn på. Men det funkar att surfa med swebus trådlösa nätverk iaf..alltid nåt =)

Runt elvatiden ska denna bussen va framme, då ska jag gå och reka lite på stationen och se vart Ann-Sofies tåg kommer in så jag kan gå o möta upp henne sen. ska bli så kul o träffa henne igen ju!

Vi kommer ju att ha mycket tid att fördriva iaf- det är ett som är säkert. Men samtidigt har jag inte en aning om vart hotellet ligger i förhållande till stationen och allt. Och inte heller vart Nordstan ligger i förhållande till stationen.

Men tänkte ta o kolla upp det lite nu- för kartor det finns de ju gott om iaf ;)


oo så spännande o kul det ska bli på minglet ikväll- kul o träffa allihopa!


hoppas ni alla mår fint kära läsare! Önskar er en trevlig lördag!






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Störis med han framför hihi..

Hoppas du får en underbar Lörda<g & mysmingel ikväll/Kram tjejjen!

2012-02-25 @ 10:30:31
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Petra

Hej!

Jag e med spänd för din skull!! =)

Skaju själv gå på den fast i stolckholm i april . Längtar så. Då kan jag ju få reda på lite hur de e av dig. Bra =)

Åhh vad spännande!

Hoppas att ni får de bra.



Sv: Ja de e ju bra att jobbet betalar lite. Alla pengar alltid välkomna. =)

Ha en underbar helg!!

Uppdatera mkt!!

KRamar

2012-02-25 @ 10:59:14
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

ha det så skoj ikväll =) Skulle kommit om det inte varit så mycket mammabloggare och barnsaker.. =) Kram

2012-02-25 @ 13:52:53
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Melissas Prinsar

hoppas ni får super skoj nu gumman är så bitter att ja inte kan följa me :(

2012-02-25 @ 14:14:14
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Men åååå nu ångrar jag ännu mer att jag inte oxå åkte ner :) Men iofs med min matförgiftning så hade jag ju inte kommit så långt ;)



Ha nu så toppen kul!!!



Kram

2012-02-25 @ 15:17:14
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback