Fredag kväll


2012-02-03 @ 21:23:18
Fredagkväll, sambon är hemma, barnen sover sedan länge.. the voice står på i bakgrunden. Underbart!

Idag blev det ingen träning. Har faktiskt inte hunnit med det. Har njutit av o bara vara med familjen! Tar vilodagen idag och kör på nytt imorn igen.
Har iaf unnat mig en solning idag- det är min grej som jag ska unna mig en gång i veckan. Lite förbättring på färgen i ansiktet...det är aldrig fel att få 20 minuters egentid dessutom.

Till kvällsmat blev det hemmagjorda hamburgare på nötfärs här hemma. Vart riktigt mums. Barnen åt som bara den, alltid roligt att se barn med aptit.

Imorgon blir det stan med E en sväng på förmiddagen och sen imorn kväll blir det till att dricka lite gott, och eventuellt utgång. Känner att det är dags att gå ut och shakea loss till lite bra musik! Ibland behöver man det.

Ni glömmer väl inte att ni kan rösta på bloggen som årets blogg i samband med Bloggminglet i Göteborg som sker den 25:e februari? Röstar du så kan du även vinna en biljett. Röstar gör du här


Nu blir det en dusch- sedan väntar nog tvn i sängen tror jag.






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Sola är skönt :)

/Kram Kram

2012-02-04 @ 15:47:41
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback