Lugnet före stormen


2012-03-10 @ 13:18:54

Nu är det städat och rent här hemma och det känns så skönt att slippa tänka på det nåt mer!

Tvättmaskinen går för fullt här hemma just nu. Mycket sim ska hinna tvättas till helgen är över. Sängkläder, frotté, regnkläder, overaller o vantar, o sen alla kläder.. Som ni hör så finns det i all oändlighet ;)

Just nu ligger lillan ute och sover.. Får se när hon ämnar att vakna till. För sen lär det bli liv i luckan igen, det är nog det här som kallas lugnet före stormen ;) i alla fall när det gäller henne idag...

Den andre är inte så katig just nu. Han ligger mest i soffan/ sängen och kikar på tv/film. Inte ens godis smakar gott.. Så med andra ord är han riktigt sjuk.. För godis har alltid gått ner förr när elliott har varit sjuk :(

Kan ju avsluta med en bild på hur fint vi har det på våran hylla i vardagsrummet två små nakenfisar <3










Kommentarer
Postat av: Petra

Fint! Söta kort.

Skönt att de e städat.

Mm de där med tvätt ska vi inte gå in på. Man kommer aldrig ikapp med den tycker jag,



Ja vi har oxå en sjukling här hemma. trist, men verkar gå mkt nu

kram

2012-03-10 @ 13:27:02
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Ooo,så sött på hyllan/Puss & Kram från mig!

2012-03-10 @ 13:32:00
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)

Så besök gärna min blogg:)

Kram



Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

2012-03-10 @ 18:05:01
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Fnulan

Inte ett ord om mellon????

2012-03-10 @ 22:12:19
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback