Dags att förändra mig lite...


2012-05-10 @ 08:05:34
Då var det då dags att göra lite förändringar tror jag allt. Inte världens största kommer det absolut inte att bli- men det kommer bli smidigare för mig när jag kommenterar.

Kommer nämligen numera skriva Emlisch istället för Emelie- mamma till Elliott och Leila. Detta av den enkla anledningen att det är alldeles för långt att skriva det sistnämnda när man kommenterar med mobilen, sedan så finns det ju hur många Emelie som helst i bloggvärlden- men bara en emlisch ju ;) O det gör mig absolut inte nåt att bli kallad för emlisch på event etc heller för den delen. Det är lättare att komma ihåg emlisch än den andra långa ramsan helt enkelt!

Hoppas ni tycker detta är ok?

så ser ni att det står Emlisch så är det jag som varit igång o kommenterat ;)


pssst.. lite mer förändrigar är på ingång- men det blir när jag har tid över till detta!






Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

de tycker jag låter toppen bra emlisch ;)

2012-05-10 @ 10:28:30
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Solan

Jag förstår och de gör mig inget Emlisch

Kör hårt bruden ;)

2012-05-12 @ 21:18:49
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback