Det här med hotmail...


2012-10-16 @ 07:56:35
Har sedan länge stört mig en del på hotmail. För något år sedan var jag med och tävlade en del i bloggtävlingar, vissa vann jag. Trots att jag skickade mail till de som hade tävlingarna så fick jag ibland ingen vinst hemskickad. Misstänker starkt att detta beror på att mina mail hamnade bland skräpposten iställt för vanliga inkorgen.
 
Det är likadant med företagen- har varit i kontakt med företag om ev sponsringar till tävlingar. De skickar tillbaka och visar intresse. Sedan kommer det inget mer tillbaka. Händer oändligt många gånger. Tycker detta är jättetrist- att mail man skickar handlar bland skräppost så de inte blir lästa.
 
Likadant är det ibland när man själv fått mail- kollar man i skräpposten så har viktiga mail hamnat där.
 
Nu har jag iaf gjort en ny mail- denna gången en gmail. Så ska vi testa och se om den funkar bättre. Kommer fortfarande ha kvar hotmailadressen med. Men när jag skickar mail som gäller bloggen eller liknande så kommer jag ange gmail adressen.
 
 
[email protected]
 

Har du liknande erfarenhet av hotmail? Någon som kan berätta om de tycker att gmail är bättre?






Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

jag har faktiskt precis som du oxå gjort en gmail mail har oxå erfarenhet av att hotmail lixom väljer ut vilka mail man ska läsa å inte å vilka mail som ska skickas och inte

2012-10-17 @ 09:23:54
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback