Gästbloggsinlägg; Sojkasframtid


2012-09-23 @ 12:00:00

Då var det min tur att gästblogga...

 

...och jag är då Sojka och driver bloggen Sojkasframtid.seBlev så glad när fina Emelie frågade om jag ville gästblogga hos henne och självklart vill jag ju det. Denna goa tjej har jag nu känt i ett helt år och har tyvärr inte sets så mycket men hoppas vi gör det snart igen!

Eftersom jag är gravid så tänker jag ju tillbaka på när jag hade sonen och längtar till den där första mysiga tiden. Eller var den så mysig? ;) Här kommer ett litet urklipp från när Isak var 3,5 vecka gammal.

 

SKRIK SKRIK SKRIK…

…och jag fick ingen sömn fören klockan 5 i morse. Snacka om irriterat humör. =P
Ammade han och la han för att sova och han vaknade och skrek, detta upprepades från kl 00 till kl 05. =/ Fick knappt 3 timmars sömn därefter och la mig i stora rummet. För en stund sen efter amma sova amma sova amma sova. Nja sova kan man nog stryka, mer åt hållet amma skrika amma skrika amma skrika haha… Ja la han på mitt bröst och pang då slockna han som om han inte visste annat. 
 
 

 

Tänk om han kunde vara så fridfull hela tiden. 
 
Och problemet är att den ställningen inte funkar när man ska sova. =S
—-
Nä nu ska jag hälla i mig sista kaffet och invänta sambon som tagit med sig inköpslistan och är och storhandlar hem. Söta han!  Blev impad av att han helt utan jag sagt något tagit listan från köket som jag skrivit häromdagen. Hmm… kanske de här pappa instinkterna?
=)
 


Vänliga hälsningar
Ann-Sofie Sojka
sojkasframtid.se






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Hejje Sojka :) Länge sen ju...
Underbart foto/Kram Annmi

2012-09-23 @ 12:13:32
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback