Att träna hemma


2013-04-10 @ 09:50:09

Ska man träna hemma så är det nog nästan a och o att se till att ha en matta och en pilatesboll- med bara detta kommer man långt. Finns många övningar att göra på bollen.

Sedan har jag själv kompletterat med hantlar. Har köpt sådana som man själv kan ändra vikter på. Har två set/väskor med sådana hantlar.Ett på 20 kg och ett på 15kg.Sista setet köpte jag i helgen- för olika övningar kräver ju olika vikt och då är det smidigt med dubbel uppsättning av hantelstängerna så man slipper byta vikter mitt i.

Hur ser ditt "hemmagym" ut? Lägg gärna upp en bild i din blogg och länka dit :)







Kommentarer
Postat av: Hanna Of Sweden

tänk va roligt och lockande det där ser ut, bara för att det är rosa?? haha! duktig du är! ^^
mitt "hemmagym" existerar inte ens... om inte soffan räknas? :D haha!

kram kram

2013-04-10 @ 16:21:01
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback