Vad man kan förändras på 9 månader


2013-04-16 @ 07:36:00

Satt igårkväll och kikade igenom lite gamla inlägg. Kom då in på några inlägg där det fanns bilder på när jag var gravid med Elliott och Leila.

Det är verkligen helt otroligt vad kvinnokroppen förändras under 9 månaders tid av väntan. Och efteråt står man där med en söt liten bebis och hängig, dallrig mage ;)

Jag har mitt gjort nu iaf- två stycken, en av varje, det räcker fint för oss. Är ni färdiga med eran bebisverkstad. Eller vill ni ha fler?

Ha en fin förmiddag ❤







Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Det är ett under hur en kropp kan förändras på så kort tid och sen att man kan få tillbaka den igen.

Bebisverkstaden är snart över här, då syskonet kommer i augusti. Vi har sagt 2 barn så dom har varandra.

Hoppas du får en bra dag idag...Kram

Svar: men åå så spännande med ett litet syskon ju. VAd säger Ian om detta? kramis
Emelie

2013-04-16 @ 08:09:37
URL: http://minframtidmedminfamilj.blogspot.se/
Postat av: Jessica

Jag tror nog att vi kommer vilja ha tre men kommer nog vara nöjda med två ett tag :)

2013-04-16 @ 08:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback