30 år (bilder och text)


2013-12-05 @ 09:10:50
Det är inte sant vad åren går. Helt sjukt att man redan är "något på 30" istället för "något på 20" som man kunnat köra med förut. Tycker jag haft 30 riktigt bra år i mitt liv o tänkte dela med mig lite av dom med er.
 
allt börjarju självklart med att jag föda den 5:e december på Motala KK. Sedan fortsätter flera år av bus och stoj- konstigt nog lyckas jag som liten alltid va nakenfis när kameran är framme ;) 2 småsystrar blir det genom åren (85 och 89)  Maten är min stora passion och last och minns faktiskt en gång när mamma undrade om jag verkligen skulle ta en portion mat till (skulle börja 1:an strax därefter o hon ville inte att jag skulle bli retad av andra barn).
 
1998 konfirmerar jag mig, 1999 slutar jag nian, 2002 får jag först känna mig som en prinsessa genom att få gå på skolbalen- och sedN tar jag i juni studenten från SPE3.
 
2004 träffas jag av blixtrar och dunder då jag möter A för första gången. 2005 förlovar vi oss , 2007 blir vi husägare. 2008 fyller jag som höggravid 25 år. 5 dagar senare, den 10:e december, 25 år gammal blir jag mamma för första gången. 27 år gammal nästintill 2 år senare kommer Leila och vi blir tvåbarnsföräldrar.
 
Något annat stort är såklart att jag augusti 2009 gav mig iväg själv på mitt första bloggevent och träffade massa trevliga bloggkollegor- som jag sedan kommit och träffa ännu fler gånger. 
 
det var kort och gott om de 30 första åren det. Har hunnit träffa så mycket härligt folk- och många av dom finns fortfarande kvar ❤️
 
Nu lite bilder- från olika födelsedagar och andra händelser i livet i olika åldrar.
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback