Festligheterna i helgen.


2013-12-09 @ 18:44:48
 
Vilken härlig helg det var. Förat kalas på lördagsförmiddagen. Tänk att jag fick skorna jag spanat in såå länge I present- och ett presentkort på H&M på det...o ett bidrag till London resa...i'm a lucky girl ❤️
 

sedan an göra sig iordning/ lämna barnen hos farmor och farfar för att sedan åka till jobbet för lite förfest. Sedan åkte vi in till konsert och kongress för julshow med Alcazar. Supershow-god mat- underhållning av duktig magiker. 
 
kändissucker som man är så hittade jag Magnus, Sonja och Jessica som även de haft konsert på konsert och kongress. Vilks trevliga människor..blev kort på Hanna och Tess med såklart! Sedan dans natten lång- tills bussen var i byn vid 02.30
 
igår var vi hos mor o stånkade julkorv- blev bjudna på korven till middag- o så gott det var. Min favvo på julbordet!
 
underbar helg! Tack alla inblandade ❤️
 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback