dagens surprise


2013-06-13 @ 20:55:21
Ye, Idag hade jag ett tungt paket fyllt med kläder att hämta på ICA. Hade beställt 2 par shorts och en piké till A, en klänning till leila, två t-shirtar och ett par shorts till Elliott och 2 långklänningar plus en kort till mig från lager157 och idag kunde jag äntligen hämta paketet och ta upp allt. Tänka sig att ALLT satt bra på oss alla och vi inte behövde skicka tillbaka något..det kallar jag tur det =)
 
berättade ju för ett tag sedan att jag köpte en så härligt skön klänning från just lager 157-och i och med att denna gråa blev en favorit så kunde jag ju inte låta bli att beställa hem två stycken till; en röd och en marinblå.
 
 
 
 






Kommentarer
Postat av: sandra - blivande 3 barns mamma <3

Vilket härligt paket du fick hem. Klänningen var kanon snygg.

Hoppas att du får en lika bra dag i morgon också!!!

2013-06-13 @ 21:12:32
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: Katja

Snygg, kul att allt passade, är ju alltid en chansning :).

2013-06-14 @ 15:07:34
URL: http://www.minafinastetva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback