Att lyfta skrot


2013-03-18 @ 20:33:00

Tänka sig att för inte alls längesen var jag helt anti styrketräning. Inte kunde man gå ner i vikt av det, och inte kunde man bli flåsig av att träna det inte. Ska man gå mer i vikt så är det enbart cardioträning som gäller trodde jag.

Det är nu så underbart härligt att se att det faktiskt kan hända en del bara genom styrketräning. De passen jag har fått i mitt träningsschema består nästan bara av styrketräning/övningar förutom en dag då det är 20 min cardio efter styrkan.

Nu märker jag stor skillnad när jag lyfter skrot med- har börjat våga lägga på lite mer och kan efter några /något set känna hur det börjar ta emot i musklerna- och hur flåsig man faktiskt blir.

Även om man inte alltid går ner i vikt heller så kan ju måttbandet visa skillnad. Förr hakade jag alltid upp mig på vikten. 

Tänk att i lördags var det 5 veckor sedan jag startade med pt-online. Nu har jag ännu en månad framför mig där. Sedan ska jag eventuellt ge mig ut själv i den stora vida världen ;)







Kommentarer
Postat av: Fnulan

HEJA HEJA!!!!! <3

2013-03-18 @ 21:26:54
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback