En sån där dag...


2013-11-13 @ 21:27:24
 
 
Idag har varit en sån där dag. En bra dag med gott sällskap- men ikväll har jag bara gäspat o längtat efter att få gå och lägga mig.
 
Körde granolan till frukost idag- hade även lite hackat päron i yoghurten. Var mumsigt med något annat än gröt till frukost. Äggen fick det bli som vanligt.
 
Idag följde även en liten bit av ostkakan jag gjorde häromdagen med som mellis till jobbet. Det var gott. Kommer jag definitivt att göra fler gånger.
 
blev en promenad idag för o vila mina löparben som faktiskt pallade 5 km på 30 min trots ett superlångt uppehåll höll jag min gamla tid :)
 
dessutom så sitter sambon och äter chips o dipp i detta nu. Men jag stod emot- ska sova nu istället. 
 
tänk om man kunde ha sån här karaktär jämt?? Det går iaf väldigt bra just nu :)
 
 
 
 
 
godnatt fina ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback