Bloggmiddagen2013; övernattning på Rica hotel Kungsgatan


2013-10-08 @ 06:26:00
När jag anlände till Stockholm efter 1 1/2 timma på ett tåg var det 3 vänliga själar som mötte upp mig på centralen.Solan, Marie-Louise och Camilla var rara nog att lotsa en virrig östgöte till hotellet som även dom skulle bo på. Väl framme på Rica Kungsgatan var det incheckningstajm och när jag kom upp på rummet väntade min roomie Sofia där. 
 
Mitt intryck av hotellet var att det var riktigt charmigt och modernt- kul med ett hotell mitt inne i stan också ju så man har närmre till det mesta. Sov gott-och frukosten var riktigt bra. Fanns något för de flesta.
 
Det ett roliga var att det var flera stycken som hade hamnat fel när jag skulle checka in- det finns nämligen ett till rica som inte ligger så långt ifrån. Jag hade säkerligen med tagit fel hotell om jag inte hade haft sällskap ;) inte lätt.
 
 






Kommentarer
Postat av: Sojka

Fint du har det! :)

sv:Vad kul! Synd att vi inte bor närmre! Då kunde vi slå ihopa oss! :D Ja tanterna vi! :D haha

2013-10-08 @ 11:10:08
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka
Postat av: Tjejmorsan

Ja RICA är mysigt :)

Kram finaste :)

2013-10-08 @ 19:57:35
URL: http://tjejmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback