Svisch och att kissa på sig.


2013-09-22 @ 21:29:40
Ännu en helg har fullkomligt svischat förbi i ultrarapid fart. Hur sjuttsiken hinner folk med allt undrar jag? Själv har jag tvättat som bara den-hängt upp tvätt-vikt tvätt För att sedan gå på och tvätta igen. 
 
idag har vi faktiskt börjat få lite ordning på det här med altanen med då stommen äntligen kommit upp :) fortsättning följer...
Sedan har det bakats bullar och chokladbollar, pärlats armband, vi har haft fikagäster, det har förberetts lunchlådor i form av limekyckling...jag är rätt slut nu!
 
Leila slutat med blöja dagtid i helgen..både igår och idag hände det flera olyckor. Med andra ord blev det x antal kissombyten att tvätta igår och idag 😉
 
när vi var utomlands så skötte Leila sig jättebra och sprang på toa när hon var kissig och bajjig så därför kände vi att det var lika bra att fortsätta med detta.
 
Det är trist när det sker olyckor många gånger samma dag- men till slut ger det sig ju. man måste ju börja någonstans! Imorgon blir det att skicka med många byxor och trosor till dagis...händer det för många olyckor så det blir jobbigt för fröknarna så får de väl sätta på en blöja. Jag hoppas dock att det kommer gå lättare på dagis när många av hennes kompisar också går på toaletten.
 
 
Vart tog min lilla tjej vägen?STORA tjejen nu❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback