På väg hem till mig ❤️


2014-02-12 @ 14:20:00
Igårkväll var jag igång och beställde ett par linnen till mig. Är i stort behov då jag typ bara har ett jag just nu känner mig bekväm i. Börjar det att hända lite med min kropp längs vägen så har jag några som sitter för tight nu att använda.
 
Kom in på sportamore's hemsida och föll direkt för dessa linnen. 
 
 
valde för min egna skull linnen som sitter lite lösare- gillar inte när det sitter tajt. Hatar att behöva dra o slita i linnen för att de korvar upp sig 😉
 
sportamore är verkligen suveräna- för om kvällarna kör de med deras kvällsrabatter. Du får kläderna billigare på kvällen än om du skulle beställa dom på dagen!så blev riktigt vettiga priser för mig.Me like






Kommentarer
Postat av: Johanna med tyra och otto

I know, love sportamore!

Svar: Ja så himla bra. Kikade in där för jag ville minnas att du skrivit att du beställt därifrån. Skitbra ju!
Emelie

2014-02-12 @ 14:35:50
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Ska kolla in sportamore - låter vettigt att man får det billigare på kvällen ju! :)

Sv: Jo jag är lite trött på blogg.se och har funderat länge på att flytta - nu fick jag äntligen tummen ur ;) Lite tråkigt bara att man tydligen inte kan importera (eller vad det heter) blogg.se-bloggar till wordpress, eller hit alltså. Jag hade gärna sett att alla inlägg flyttats med, men får istället börja om - och lägga in de viktiga inläggen här...
Kramar

Svar: Men jag har för mig att man ska kunna kontakta nåt företag o få hjälp av dom att flytta. AFF Emilia skrev det i ett mail- men sen vet jag inte mer än så.
Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback