En intressant dag över


2014-01-23 @ 22:08:06
Snart dags för en date med John Blund igen. Ligger här och reflekterar lite över min dag idag. Mötet med jobbcoachen gick jättebra. Kändes bra att ha nån o berätta allt man åstadkommit sedan sist för. Fick faktiskt nästan lite beröm för mitt personliga brev dessutom. 

Sedan hoppade jag vidare till gymmet för genomgång där. Bra pt som designade ett litet styrkeprogram utifrån mig o min kropp. Vi kom fram till att jag måste stärka musklerna i rygg o skuldror då jag gärna kutar på ryggen- o har alltid gjort det.

Så nu ska jag först träna upp kroppen i några veckor- med ett helkroppsprogram. sedan lägga på mer vikter och träna olika muskelgrupper varje dag. Men som sagt...först träna upp kroppen så den vänjer sig. På lördag blir nästa pass. Sedan är tanken att jag ska köra mån,ons,fre,lör. 

Det kändes faktiskt väldigt bra - o kommer kännas mkt bättre när jag får köra allt själv nu.

Jag är laddad

Tjohoo- och godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback