Jag går mot strömmen


2014-01-12 @ 19:46:00
 
tjohej. Det nya året är här med löften att följa o allt vad det innebär. De flesta avgwr nyårslöften o sen gäller det att hålla detta i början av året. Folk skaffar gymkort
 
 
men jag -ja går mot strömmen.jag mailade mitt gym och undrade hur jag ska gå tillväga för att säga upp mitt medlemskap. Och då undrar ni varför?? Jag skulle mer än gärna gå till gymmet och träna men att betala 349:- i månaden när man har boll, och hantlar med olika vikter hemma. Det har jag inte råd att unna mig nu-iaf inte när jag är arbetslös...då får jag träna hemma!
 
tycker allt att de kunde införa rabatt på buss/tågbiljetter, och  träningskort, för arbetslösa med. Precis som de gör för pensionärer och studerande ;) haha
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback